niedziela, 24 maja 2015

It's spring time!

Cześć wszystkim!

Nie wiem jak u Was, ale ja za oknem mam burzowe chmury i mnóstwo deszczu. Postanowiłam rozjaśnić dzisiejszy dzień sesją z Magdą w pięknych wiosennych kwiatach!
Nie miałam nikogo do pomocy aby trzymać blendę więc musiałam sobie jakoś radzić sama czy mi się udało zobaczcie sami :)
Ta sesja była jako prezent 18stkowy sprzed 7 miesięcy ! Aż w końcu udało nam się ją zrealizować :)
Oto cała sesja :








To mój pierwszy portret heliosem !
PS osoby które nie widziały mojego fanpage'a zapraszam TU

22 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia!!!
    Dziwne że jeszcze nie trafiłam na tego bloga.
    Jest świetny,będę wpadać częściej :)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    I tyle kwiatów, wiosna to cudowny czas ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuu piekne zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejkuu piekne zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja ! <3
    Drugie zdjęcie zdecydowanie moje ulubione !

    OdpowiedzUsuń
  6. heliosowy portret świetny! :) uwielbiam ten charakterystyczny bokeh, którego nie da się osiągnąć żadnym innym obiektywem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest przepiękne! <3

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjęcia! :)
    http://discordi4a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia! Portret heliosem mnie bardzo zauroczył. :)
    Widzę, że lubisz ogólnie klimaty bajkowe (zdj. na facebooku mnie zauroczyły- aż polajkowałam. :) )
    Jeżeli byłabyś zainteresowana współpracą ze mną- zapraszam!

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi.
    Nowy post- CRYING BABY
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wraz z heliosem można wyczarować cudowne zdjęcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne zdjęcia;*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia ! :) Ostatnie najlepsze
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) http://kxsiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę cudowne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowita sesja! Klimat, sceneria, modelka, kadr - wszystko na swoim miejscu! Na prawde bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo klimatyczne <3 pięknie!

    OdpowiedzUsuń