sobota, 25 lipca 2015

last lullaby

Spontaniczna sesja z blondynką i piegami !
Mam szczęście do piegusków <3
Ne sesji było milion stopni i niesprzyjające światło ale wydaje mi się, że stanęłam na wysokości zadania :) Większość zdjęć jest czarno-białych ale to celowe, gdyż piegi kojarzą mi się właśnie z takimi zdjęciami :)
SUKIENKA ZE ZDJĘĆ JEST NA SPRZEDAŻ ! (możliwość negocjacji ceny) LINK w jej sprawie można pisać bezpośrednio na vinted lub na faceboobu :)
Trzymajcie kciuki aby ten tydzień się udał a zamęczę Was zdjątkami !
Zapraszam do oglądania :>













14 komentarzy:

  1. piękna sesja :*
    zazdroszczę piegowatej modelki i to baardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dobrze pojdzie to ci pokaze sesje marzeń :D nie chce zdradzać nic ale bedzie dużo piegów :D

      Usuń
  2. Jakie piegi! *.*
    Świetna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. drugie i trzecie ujęcia są genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, czerń i biel jak zawsze nie zawodzą :) a 3 portret skradł moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, ciekawa kolorystyka! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Modelka jak marzenie! Uroda nie z tej ziemi! A kadry sa przecudowne! *,*

    Zapraszam również na mojego fotograficznego bloga (jestem modelka :) )
    http://moooneykills.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki cudowny piegusek! Te czarno-białe zdjęcia mnie urzekły :*

    http://czernikfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Modelka - marzenie, naprawdę piękna!
    A same ujęcia są wspaniałe! Nie potrafię wybrać najlepszego, wszystkie są świetne, aczkolwiek to ujęcia b&w najbardziej skradły moje serce. :)

    OdpowiedzUsuń