niedziela, 17 maja 2015

Pierwszy post!

Hej wszystkim !
Nie jestem w stanie opisać ile zajęło mi założenie tego bloga.
Nigdy nie miałam czasu żeby się za to zabrać :( Ale nareszcie się zmotywowałam i postanowiłam pokazać Wam kawałek mojego życia :)
Zacznę od początku. Mam na imię Patrycja i jestem z Sanoka.
Interesuje się fotografią już 6 lat.
Do tego posta dołączę zdjęcia które moim zdaniem są warte pokazania :)
Chcę opublikować jeszcze dwa osobne posty ze starymi zdjęciami z sesji z Kingą
i Moja ukochaną rudą Olą :)
Pozdrawiam i życzę miłego oglądania !














5 komentarzy:

  1. Powodzenia! Drugie zdjęcie miażdży! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki musze jeszcze popracować nad wyglądem bo to taki tylko żeby był jak na razie :D

      Usuń
  2. Cudowne są te zdjęcia :) masz talent i rozwijaj go ;) chętnie zaobserwuje ;)

    werczik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są cudowne.
    Naprawdę! :D Masz wielki talent :*
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    Liczę na odpowiedź!
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń