piątek, 7 grudnia 2018

Plener ślubny Pauliny i Artura



Kasprowy Wierch ♥


Ah co to była za sesja !
Z samego rana ruszyliśmy do Zakopanego, zastanawialiśmy się, gdzie Paulina się przebierze i pomaluje... Dzięki uprzejmości mojej cioci, nie dość, że moja para Młoda mogła w spokoju się przebrać, to jeszcze ugościła Nas przepysznym śniadankiem ♥ Głównym celem był Kasprowy Wierch, ale przed nim poszliśmy na Krupówki a po drodze zostaliśmy zaproszeni do Cyberiady abyśmy mogli się trochę rozerwać . Bardzo dziękujemy za możliwość zrobieniu kilku zdjęć ☺. Zjedliśmy w Mc Donaldzie ( dziwienie ludzi na widok Pary Młodej w Mc bezcenne :D ). Noi dochodzimy do głównego miejsca, w którym mieliśmy zrobić sesje.. Trasa kolejką w górę była dla mnie czymś nowym bo nigdy nie miałam okazji być na Kasprowym Wierchu! Na samej górze pogoda bajkowa! Ciepło, delikatny wiaterek no cudo ! Aż ciężko było uwierzyć, że 3 dni po sesji spadł tam śnieg :o Z tego miejsca pragnę jeszcze raz podziękować WSZYSTKIM którzy przyczynili się do tej pięknej sesji ! Począwszy od mojej cioci, ludzi z cyberiady, po moje główne Perły Pauli i Artura ♥ Jesteście niesamowici ! 
Za to właśnie kocham moją pracę... Za to że mogę spotkać takich ludzi jak Oni... Za to że mogę zwiedzać piękne miejsca dzięki Wam ♥ ♥

 






































2 komentarze: