czwartek, 9 lipca 2015

In the garden

Sesja była planowana odkąd róża zakwitła !
Kilki dni przed sesją była tak wielka że podpory nie wytrzymały i się połamały :(
Ale wszystko zostało szybko naprawione i zaczęłyśmy zdjęcia :)
Bardzo pomocna była mama Patrycji za którą serdecznie dziękuje !
Pomagała nam przy odpalaniu kulek dymnych! Śmiechu było co nie miara, a kulki działały
jak chciały :D Jestem zadowolona z tych zdjęć mają swoją duszę i to w nich lubię :)
Ale oceńcie sami !




















                                                                                 BUZIAKI :*

20 komentarzy:

  1. Kochamkochamkocham! Te zdjęcia są przepiękne! *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękniusio proszę Pani :*
    A róża jest gigantyczna :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziala że musi tak urosnąć na sesje :D
      Dziękuje prosze Pani :*:*

      Usuń
    2. mama Justyna ją syto podlewała :D

      Usuń
  3. Piękna sesja. Najbardziej podobają mi się zdjęcia w czerwonej sukni.

    Zapraszam do mnie nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia! cudny wianeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę przeróbka mi nie odpowiada, ale poza tym cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, szczególnie te przy róży! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia, ale druga stylizacja bardziej mi się podoba! :3
    Mi też marzy się sesja w różach, może kiedyś się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ujęcia! :) podoba mi się kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna sesja :) Buziaki dla Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie cudowne zdjęcia! Świetne kadry, kolory i ten różany krzew - idzie się zakochać! <3

    OdpowiedzUsuń